ابزار نظر سنجی

ابزار رایگان وبلاگ

موتور با یک چرخ برای gta5

موتور با یک چرخ برای gta5

جمعه 30 مهر 1395
20:53
nima reyka

 

دانلود فایل

رمز فایل:www.gta-edit.ir

 

اموزش نصب

 

 

ابتدا برنامه ی ggmm رو دانلود کنیدمی توانید ازاینجا دانلود کنید

 

سپس اون سه فایل رو داخل قسمت پوشه ی نصب بازی می ریزید و برنامه ggmm رو باز کنید خب سپس در قسمت بالا روی instaler کلیک کنید و گزینه ی

 

اول یعنی manual mod instaler کلیک کنید حالا در قسمت پایین یکی DFF MODEL و یکی TEXT TEXTURES شما اید فایل این دوتا رو پیدا کنید مثلا

 

شما ماشین بالا رو دانلود کردید تو اون فایل دو تا فایل به نام DFF و TEXT  است شما باید این دو تا رو ادد کنید در قسمت DFF MODEL باید DFF و در قسمت

 

TEXT TEXTURES  باید TEXT رو ادد کنید حالا در قسمت پایین روی instal کلیک کنید بعد چند ثانیه نصب می شه حالا برید به بازی و با ماشین حالشو

 

ببرید

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

کیوان
ساعت13:40---1 آبان 1395
داداش من قالب وبلاگتو دیدیم یک جا اما وقتی می زنم طراح قالب که بره تو اون کد این قالب یکهو سایتتون می اید چرا؟راستی سایتتون خوبه اما بعضی مود هارو ندارید بعد یک سوال دیگه ام دارم من مود کلو رو نصب کردم یک مود رو بعدش دیگه بازیم رو نمی یاره ارور stope رو می زنه چرا ؟ممنرن
پاسخ:بله دوست عزیز قالب وبلاگ رو از یک سایت گرفتم اما بعضی کد هارو تغییر دادم مانند که می زنی طراح قالب اون رو رو سایت خودم گزاشتم انشاالله قالب رو تغییر می دهیم من چون ۱۴سالمه تو فصل زمستون نمی توانم کاری کنم چون درس دارم اون اروری هم که می گویید حتما اون فایل cleo خیلی سنگین است لطفا اون فایل هایی که از cleoاست پاک کنید حتما درست می شود.


hamid gamer
ساعت13:31---1 آبان 1395
عجب حالی می ده داداش به خاطر اینکه این مود هارو داری من از gtav زدم اومد gta5خیلی مود هاتون باحاله می خواستم بدونم چند نفرید در این سایت کار می کنید؟ ممنونم لطفا نظرمو ثبت کنید
پاسخ:خواهش ما در اینجا یک نفریم یعنی من فقط کار می کنمم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






با سلام ما اینجا امدیم که برایتان مود ها و رمز ها و راهنمایی هایی بکنیم
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به gta 5 است. || طراح قالب http://mygta5.loxblog.com